پاسپورت دومینیکا های لیپ

پاسپورت دومینیکا های لیپ و درخواست اخذ ملیت و پاسپورت کشور دوم طی سال های اخیر برای ایرانیان افزایش داشته است. گرفتن تابعیت کشوری که اعتبار پاسپورت بالایی دارد برای ایرانیان که مایل به روابط بین الملل گسترده، ورود به حوزه ها و عرصه های معتبر خارجی و دنبال فرصت های جهانی برای پیشرفت و ارتقا سطح زندگی خود و خانواده خود در تمام زمینه های تحصیلی، سرمایه گذاری و رفاهی زندگی هستند بهترین گزینه است.

شما با دریافت تابعیت و اقامت دومینیکا یکبار برای همیشه پاسپورت یک کشور مشترک المنافع با ارزش بالا را دریافت خواهید کرد و بدون نیاز به شرط حضور و داشتن مدرک زبان انگلیسی و دیگر شرایط دشواری که برای دریافت پاسپورت کشورهای دیگر وجود دارد، بصورت مادام العمر از مزایای بسیار آن بهره خواهید برد.

همینطور شما با دریافت تابعیت دومینیکا به نوعی راه فرزندان و نسل های آینده را برای تحصیل در بهترین کشورهای اروپا و همینطور داشتن پاسپورت دوم کشوری قدرتمند مانند دومینیکا تسهیل خواهید نمود.

کشور دومینیکا جزء کشورهای مشترک المنافع با انگلستان بوده و به همین جهت از حمایت انگلستان برخوردار می باشد و روز به روز بر ارزش و اعتبار پاسپورت آن افزوده می شود.با توجه به مناسبات سیاسی آرام و بدور از تنش دومینیکا با سایر کشورهای دنیا هر ساله شاهد بهبود ارزش پاسپورت این کشور هستیم.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: